Allt ordnar sig.

Ja, faktiskt! Nu idag är en mycket lugnare dag, eller rättare sagt, jag är lugnare. och det är då man märker vad mycket beror på om man är stressad eller inte. Men HUR många gånger har jag inte lovat mig själv att aldrig stressa upp sig o bara vara lugn oavsett.

Sure!! Det vet nog de flesta hur lätt det är!!

Men idag är allt frid och fröjd. Jag har lagat kräftsoppa till mina små älsklingar som vi har käkat. Nu dricker jag två koppar kaffe, sen får det va bra.

Cornelia & Amanda sitter med läxor och jag ska åter ta o städa o ta fram adventssaker. 

     

så här eller så här???      

 


En kund som va inne hos mig idag och köpte Julklappar sa hon  alltid hade som mål och vara klar med alla Julkklappar innan 1 December. Sen i December njuter jag bara av allt.

Åhhh det lät ju helt underbart. Det ska jag ta vara på och försöka lite iaf.

Men nu till helgen åker vi till Stockholm, och jag längtar. Ska bli så skönt.

  

Ja & då ska vi ta det lugnt, strosa runt i härliga små butiker, fika, äta gott och mysa. Ingen jakt på en massa saker. Det blir vad det blir. Det är då det är som bäst.

Ha en trevlig kväll alla kära bloggvänner.

Kramiz Nettan.    

                    TREVLIG FÖRSTA ADVENT                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0