Alla dagar är inte lika bra.

Och idag är en sådan.

Fullt upp på jobbet så när jag stack därifrån för att skynda mig o hämta ut vaccin till Amanda o hinna till vårdcentralen dånade huvudvärken på max.

Sen hämta barnen, handla, laga mat o barnen var trötta, hungriga  o slitna.

Så innan vi fick i oss mat här var det inte den bästa stämningen.

Har en deadline som går ut i morgon med bilder och text som måste in o har ansträngt mig till max o till min fasa så funkar inte usb kabel. Har typ testat 100 gånger ( överdriver lite ) men iaf så går det inte.

Iiiiiii hur glad tror ni jag blev innan jag hunnit andas ut o lugnat mig.

Ja, ja sånt som händer. Får ge järnet i morgon o hoppas att det löser sig. ( det gör det säkert, som oftast )

Började ist o storstäda inför advent och det var behövligt ska jag lova. Har hunnit ett rum iaf. Ska nog inte ta detta med storstädning alltför seriöst. Finns inte tid eller ork. Men det blir nog både advent & Jul iaf.

Ja nu får jag ta ett tag till o sen sjunka ner framför DHW.

Kram & God natt // Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0