7 Timmar

Sov faktiskt det i natt & i ett sträck. Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade. Vet inte riktigt när jag sov 7 timmar i sträck senast. Så i dag har jag varit piggelina!!

Städat & rensat ännu mera så nu känns det som om jag är färdig för en stund, kommer ju alltid nya projekt.
Ska börja måla min panel i köket vitt o vill få färdig det innan jul tänkte jag.
Snart är det ju första advent också o då vill jag ha ljus o mys♥ Veckorna bara rullar o Min älskade Lova har redan gjort sin önskelista.

Idag handlade jag faktiskt 4 små saker, började ju med adventskalender där dom får ett litet paket varje dag. Så det är ju bara något jag får fortsätta med =)  48 paket det ni, är inte kul & lätt att hitta o packa in.
Så har någon tips va jag kan köpa så kom gärna med det & börja inte med det ni som funderar på att
göra det !!!!!!!
Ja här är det aldrig lugnt i stugan & alltid mazza projekt som ska göras. Har även idag haft fulla huset med besök o en av dom lilla söta Melvin som bara växer & växer.


Vår lilla glada Melvin♥


En nöjd Melvin fick smaka choklad av Mormor Erna & hoppas inte mamma Jejje ser detta nu =)
Men glad va han i alla fall.........


Clara Tingeling & Lova med spindelnät i ansiktet & ett super kul kalas!!!!

Mazza Kramar Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0