Väntar....

Ja vi väntar för fullt ingen bebis än, så vi planerade om lite. Jag åkte aldrig till Årjäng.Men nu hoppas jag det blir i morgon längtar efter den lille som trivs i mammas mage.

Annars har denna dag gott med, Lova,Corinne & Valle har lekt för fullt o varit ute hela dagen. Jag har gått här fram & tillbaka.
Nu är jag så godis sugen, tänkte t.o.m tanken att  åka  fram till OK o köpa mig en påse. Varför ska man vara så socker beroende??????

Fann denna mumsiga bild o får väl njuta av den så länge :(
Älskar små godis & Choklad som jag sagt förut, mat kan jag vara utan men det här är min största last.
Ja ja det är så det är.

Nu ska jag gå in o titta på Lindex via nätet, se på dom där flipp flopp jag såg för dom fanns tyvärr inte i butiken.
Ska ta mig ett bad också med min söta Lova som jag lovade henne.
Sen ska jag försöka sova lite fall om det blir en bebis♥

Ha en trevlig kväll!!!!
Kramizar Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser att du har tagit en bild av innehållet i ditt skafferi!! Det var inte lika välfyllt som vanligt???

2009-05-06 @ 22:37:21
Postat av: Sara

Jag hade ju tänkt å höra av mej till dej igår så barna kunde leka men så läste jag din blogg att du skulle till Årjäng så jag brydde mej inte om det Haha. De hde kanske kunnat lekt ändå då. Men Det får bli en annan dag då =) Hoppas Jenny får bebis idag. Kram

2009-05-07 @ 07:52:14
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0