VAKEN!!!

Ja tänk att jag är vaken redan, faktiskt pigg.

Men inte så konstigt, blev väckt på morgonen av telefonen det kanske blir bebis idag♥ Längtar så Fredriks lillasyster väntar sitt första barn, som vi skrivit om förut.
Nettan som ska på kurs i Göteborg såååå typiskt, men det blir jag som får ta barnen sen i Årjäng.
Det är ju det jag säger att man aldrig ska planera. Lova blir nog jätte glad att hon får komma till sina kusiner & det är alltid lika kul att träffa dom gulliga kusinerna.

Nu sitter jag med svärmor & tar en kopp kaffe, bara väntar o väntar........
Barnen sover så sött dom o sen blir det dagis för Lova. Själv funderar jag på om jag ska ta mig en prommis.
Väntar på att Vakna med The Voice ska börja.

Vi hörs under dagen lovar o ha en riktigt bra dag all my friends♥
(God morgon min älskling har skickat sms men du sover säkert än, barnen o jag längtar efter dig PUZZ)

Många Kramar Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0