Underverk♥

Ja det kan man verkligen säga o nu har vi kommit hem i från Karlstad. Äntligen sett lille Melvin i verkligheten.
Han va såååå fiiin & söt. Riktiga puzz läppar hade han.
Skönt att allt gått så bra. Nu ska dom bara mysa med varandra o njuta av tiden, för det går fort. Jag lovar se mina barn som i år blir 3 & 6 år helt otroligt. Den känslan man har när ett barn blir fött går ej att beskriva.

Se på den lille va vacker, hans hud va ju så len o fin helt otroligt MELVIN.
                                   Man gråter av lycka.


Här en stolt Aja som får äran att hålla den lille, farligt man blir ju sjukt sugen själv.


Alla våra goa busungar idag på sjukhuset♥


Här sitter jag nu o bloggar för fullt samtidigt som jag pratar med min kära mor.
Det funkar ju det med :)

Nu ska jag ta mina barn som har energi till tusen, dom somnade i bilen hem. Väl hemma möttes jag av min älskade man som kommit hem.Skönt my lovely
Nu ska vi bara mysa lite!!!!!
PUZZ O KRAM AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0