Tröttis

God Morgon mina bloggvänner♥

Yes i morse kom jag upp & sitter här med en koppkaffe. Men är så trött somnar snart, blev i allla fall 6 timmar sömn:).
Nu ser jag Vakna på femman har ju missat det hela veckan. För när barnen vaknar är det Disny Chanel som gäller.
Så det är värt att gå upp & ha en stund för sig själv.

Såg vädret nyss på Tv 4 och det ska ju bli toppen väder under helgen, JIPPPIII JIPPIIII. Längtar så till det blir sommar!!
                                                       Vill nu ha en vit sommar kläning♥

                                               

Ha nu en mysig Fredag!
Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: pernilla.olsson

hej gumman har skickat dej ett medd på facebook kolla det är du snäll.Jaha ja en sån klänning den skulle passa dej perfekt kram på er

2009-05-29 @ 09:09:15
Postat av: Aja

Kul att höra! ja jag vill också ha den :)♥

Du blir säkert en fin sommarbrud i den.

kram

2009-05-30 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0