Tisdag!

Ja det blev en tur till Arvika igår med, så jag var alldeles för trött för att blogga eller göra i stort sett nått när jag kom hem. Men det är ju klart att man åker till lillasyster när hon vill att man ska komma. Denna lilla söta prins som är hur NÖJD som helst. Så hon har inget att oroa sig för.

Vilken lyx att få gosa med en sån liten o få vara med på ett litet hörn. Mina barn tycker han är så underbar o Tackar heller inte Nej när vi ska dit. Så det blev rätt sent innan vi var hemma.

För först jobbet på dagen o sen iväg på utvecklingssamtal med Amanda o där blir man ju inte lite stolt. Det går så bra för min stora tjej. Hon pluggar o planerar. Hoppas det håller i sig bara.

Men nu är det dags igen att bege sig och sen blir det hem till att packa. Har även lovat barnen att idag ska det bli lax. De fullkomligt älskar det. Utom Clara då förstås som säger att hon inte äter fisk. Men det är lättare att säga vad hon äter. Den fröken är inte så lätt i maten.

Ha en bra dag så hörs vi senare ( lovar )

Kram kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0