Spännande..

Telefonen ringde kvart över fem och jag for upp som ett pistolskott. Trodde  det var kusin Christer som var på väg o snart va här. ( hans mamma körde hit honom, för vi ska vidare till Gtb ) Men nu var inte fallet så.

Det var Aja som ringde och sa att värkarna på Jennie har börjat, så roligt men så typiskt. Idag när jag ska iväg o mamma ska va barnvakt här. Men , men det ska bli så himla kul. Aja kommer sen ist o tar mina så följer mamma med Jennie till Karlstad. De är på väg nu iaf o får höra hur långt det är på gång i förlossningsskedet.... åhhh va jag tycker det ska bli KUL!!!


Hoppas jag hinner hem!!!


Nu ska jag hoppa in i duschen o vid sju åker vi till Götet. Så får vi se vilken tid det blir bebis idag och jag ska bli moster. Yiiiihoooo. Men stackars Jennie pratade med henne o hon hade så ONT!!!  Men det är ju något positivt o hon kommer ju få nått helt underbart ur detta onda.


Vi hörs senare KRAM Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0