Söndag!

Som Aja sa så går dagarna väldigt fort. Idag är det dock lite kallare men det går mot vår härliga sommar.

Längtar tills det blir riktigt varmt o skönt o längtar tills vi ska lägga i båten. Tänk att man kan tycka så mycket om nått som man gör typ bara 2,5 - 3 månader om året. Sen resten av månaderna bara står den där. Men men alla vi i familjen älskar o va ute på sjön. Särskilt vid fint väder. Härligt!!

Som sagt jobbat idag o i morgon är det ny vecka o man börjar  om på nytt ( känns så ibland ) . Denna vecka på Ons ska jag på kurs i Götet. Jack & Jones gäller det o de brukar ha himla bra kurser så det ska bli spännande, så jag får lite nytt material o lärdommar. Förhoppningvis!

Kom hem här o mina tjejer är ute på åkern o kör fyrhjuling. shit!! va duktiga de är. Gäller för mig att hålla nerverna i kontroll bara så jag inte förstör det roliga.

Nu ska jag ta ett ryck här hemma sen ska vi gå o gratulera svärfar som fyller år.

Ha det gött mina bloggvänner.
Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0