Sent blir det!

Ja shit alltså vad tiden går o full fart från morgon till kväll. Aja stackaren fick sitta på sjukhus hela dan med lilla Valle som fått i sig nått olämpligt. Va han skrämde oss alla. Men som för allas lycka så var proverna bra o det var nog inget som kommit ner i magen. Men vilken dag för dom...

Fredrik kör hellre på kvällen eller natten rättare sagt så de är nu redan på väg till flygplatsen o ska sova på hotell. Kommer nog va lite avis i morgon när vi sitter i bilen redan vid fem o de redan är på plats o får god frukost. Ja, ja men så är det...

Här har det gått i ett hela dan men nu har jag packat färdigt, städat ihop o fått fixa allt ( hoppas o tror jag iaf ).

Nu sover alla så sött här hemma o jag ska kasta mig i duschen för att sedan hinna få några timmars sömn. Får väl försöka o vila efter vägen också. Jagade Håkan i säng så kanske han är piggare till morgonen när vi går upp.

Cornelia & Clara är fulla av väntan o självklart Lova också. Valle vet jag inte om han bryr sig så mycket om det är Paris eller Götet ( lisseberg ). Men det är klart att alla kommer ha det jättekul & äta en massa god mat o ett och annat glas rödvin får stå för oss vuxna.

Men ha det helt underbart alla våra söta bloggvänner o vi lovar att ha massor av kul att skriva om när vi kommer hem. Så Söndagen den 17 Maj är vi på plats igen ( kanske sent på Lör ).

För nu drar vi till Paris........

Au Revoir Nettan & Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0