Så underbart söt!

Nu har vi varit i Karlstad o tittat på lilla underverket. Det va två mycket stolta föräldrar som var  kvar på förlossningen. Så tyvärr fick inga barn under 8 år gå in där. Cornelia, Clara o Lova tyckte inte alls det var särskilt kul. De ville ju se sin lilla kusin. Men så är det ibland.

Men vi andra kunde kika på honom o jag fick kosa på det lilla knytet lite grann. Han var så otroligt fin!!! Mormor Erna ( min mamma ) var också en mycket stolt mormor. Men de var trötta o slitna efter bravaden. Så vi stannade bara en liten stund för att lämna dem att vila.

Tog en kaffe med mamma, Aja & barnen innan vi lämnade stan o for hemåt igen!

Moster med lilla Melvin. Åhh så go!!!

Här hemma hade darlingen anlänt o det var till att fixa middag o sen har vi bara varit. Håkan har kollat runt på försäkringar då vi ska åka o köpa en ny bil i morgon. Och det är ju en hel djungel med dessa försäkringar. Inte lätt o välja!

Men jag har inte sovit mycket de sista två nätterna så känner mig väldigt, väldigt trött. Så det blir en tidig kväll för mig idag. Kommer nog somna på stört.

Till morgonen åker vi som sagt till Uddevalla så hoppas vi att det blir nån bil.

Ha en görgo kväll till er som är pigga. Själv säger jag God Natt o sov gott...

Krameli KRAM Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0