Så himla BRA!

Min brors flickvän Jessica skriver så himla bra på sin blogg. Det är ur filmen Australia. Det är en riktigt bra film med intressant historia. Se den om ni inte redan gjort. Iaf så säger en i filmen detta.

Allt en människa kan vara säker på att få behålla är hennes historia.
Du kan förlora allt men du kommer alltid att ha kvar din historia.

Jag håller helt och hållet med. Men då ploppar en tanke upp: Varför envisas jag med att köpa matriella saker istället för att uppleva saker? Vad vill jag egentligen minnas: Min fyllda garderob eller en mängd upplevesler? ( ur www.jessicolina.blogg.se )

Det är ju bara så sant o rätt så jag var tvungen o sno det, så att så många som möjligt får sig kanske en tanke. Sorry Jessica!

Det fick iaf jag som  finner en stor glädje i att shoppa och det är ju fakstiskt allt man gör som man får med sig. Och att umgås med sina barn & älskade man är ju det absolut bästa som finns. Och att få va med sina nära & kära o alla vänner.... Men då är bara frågan i detta stressiga materiella samhälle hur jag nu ska få till det?

Men som sagt bra och få sig en tanke.........

Kram Nettan

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för härlig respons! :)

2009-05-27 @ 17:18:04
URL: http://jessicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0