Regn regn regn.

Fredag en helt vanlig fast med mycket regn.
Förmiddagen har gått & det har varit fullt upp, varit på utvecklingsamtal med Lova på dagis inför hösten då hon börjar på skolan. Men det va inga konstigheter, blir nog toppen det.

Sen va jag o Valle på banken, hämta Euro som vi ska ha till Paris Resan. Handlade lite mys inför helgen, hem o lagade mat . Det fick bli ugnstektfalukorv o mos. Efter det va det dags att hämta min älskade tjej på dagis.
Nu är alla hemma & det är fredag, ikväll blir det tacos kväll o talang om Lova får bestämma. Perfekt familjemys♥

Ska slå Nettan en signal o höra om det blev någon bil, dom är ju o tittar på en nu. Alltid kul med en ny bil!!
Surfa runt lite bland modesidor, det finns ju hur mycket som helst till barn.
                          
Se denna häftiga T shirt, som skulle passa perfekt till min lilla Emil = Valle. Sen ett snyggt linne till tjej båda från LINDEX på nätet.

                          
Fann även ett par fina capri & ljusa leggings till  tjej str. 122- 170

Men får vänta lite nu ska vi ju till Paris o får titta där♥
Nu dricker jag kaffe med min kära vän Patrik o han tycker jag är jätte social ha ha ha!!!! Bloggar för fullt o pratar i telefon, så allt är som vanligt.
Hörs i kväll Kram Aja♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åhh så söt Emil tee shirt. Den måste ju Valle ha. Skulle va kanon på lilla gullungen. Puss & Kram faster...

2009-05-09 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0