Power walk.....

Jepp idag blev det av, är ju sååå skönt efteråt o man rensar ju hjärnan.

Känns som det varit en lång dag, har hunnit med mycket. Så då ska man ju inte klaga.
Knäppt tyst här hemma o barnen sover nu, bara jag som bloggar. Som jag sa fick jag gjort mycket.

Fixat:
*Va på apoteket köpte allergi tabletter (jag känner av pollen)
*Hund mat på djuraffären
* Ärende på banken
*Handlade mat
*Lagade ris,ny grillad kyckling, sallad & sås
*Sist bakade jag en Hallon paj, igen som redan är slut,törs snart inte skriva varje gång jag bakar mums mums!!!
*Power Walkat
*Hämtat o lämnat barn

Känns skönt nu när kvällen är här. Prata med Nettan nyss, hon undrade om jag skulle ut o gå 06.00 till morgonen. Men nej där går gränsen det gör jag inte, då är jag ju halvdö ha ha !!! Det skulle hon göra i alla fall.
Ska slå en pling till min kära mor nu innan jag lägger mig.

Kram på er Natti Natti
AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0