Pirrigt!

Ja nu är jag hemma igen o det har varit en lång dag. Men otroligt bra o givande kurs. Dock va det på Danska o jag har liiite svårt att förstå men det funka iaf. Bra det!!


Några av kursmedlemmarna idag.

Kusin Christer som blev kvar i Göteborg.

Jag o Connie, butikschefen i Nordby.

Vår Danska kursledare.

Och när jag ändå var i stan så gick jag in på Vaga bond butiken o kollade om skorna fanns där som jag så gärna vill ha. Lucky ME!!! De fanns där rätt innanför dörren o nu gjorde jag INTE misstaget att avvakta. Så nu är de mina, hi hi...

Men nu sitter jag här pirrig o ingen bebis har det blivit av än. Men ska ta o ringa upp nu o höra hur det är fatt. Hoppas hoppas. Jag ska ju jobba till morgonen o vill inte missa. Men vi får väl se.

Ha en härlig kväll alla söta blogg vänner
Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0