Onsdag morgon.

Morning

Har käkat frukost & sett på vakna. Så skönt o få den där lilla tiden på morgonen för sig själv. Men nu har jag väckt mina små sessor.

Här är dom lediga idag så Amanda får ha sovmorgon o ska sen iväg på äventyr. Anton körde jag till Alex igår, de skulle lana. Så han får jag väl inte hem förränns sent ikväll. Cornelia ska iväg på läger med fritids, så spännande. Men hon ska inte sova över. Jag o Clara ska åka upp till dem i kvällingen o grilla sen följer nog vår lilla fröken med hem. Känns som hon är lite liten att sova borta i skogen o inga telefoner som funkar.

Lilla Clara får va på dagis o leka med kompisar.

Men nu ska vi snart iväg men ha en bra dag.

Till min allra käraste Aja vill jag säga att du är som en syster för mig och du ska veta att jag tycker såå mycket om dig. Men vi lever så med varann att det är lätt att glömma bort att säga såna saker o att jag ibland tar dig för givet. Du är verkligen en klippa o en stark tjej med skinn på näsan som alltid finns där. Puss & kram vännen ♥

Kramizar Nettan.

Kommentarer
Postat av: Aja

Men va gullig du är, nu blir jag rörd av sådana fina ord. Jag tar dig förgivet med ha ha! Nej då du är min förebild & beundrar dig MY SIS! ♥

2009-05-20 @ 08:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0