Nu är vi på gång...

Sitter här i bilen och är på väg till Götet ska bli en riktigt solig o varm dag så det passar ju perfekt när vi ska gå på Lisseberg.

Igår hade vi en kanondag med Claras dagis o solen sken. Vi tittade på djur o lekte sen bjöds det på god lunch o fika. Glömsk som jag är så kom aldrig kameran med men plåtade lite med mobilen men det lägger jag upp när vi kommer hem igen.

Sen var jag, Amanda & hennes underbara vän Elin i Töcksfors på köpis en sväng. Amanda skulle ha en jeansjacka o jag köpte en fin sommarklänning vi fått in på VM. Fixade även  morsdag present till svärmor. Innan vi åkte hem köpte vi en kulglass, mums!! Den var så god annars är jag ingen glassälskare.

Hemma på kvällen blev det grillning ute o när jag väl var klar med allt så var ju klockan redan mycket o jag orkade inte ens packa. Slocknade som en stock på sängen när jag gick o la Clara.

Så nu i morse var det att pallra sig upp tidigt, men det gick bra. Vi kom iväg i den tid vi sagt o allt har gått bra. Nästan!!

Vår lilla Clara är åksjuk så har stopppat en gång då hon inte alls mådde bra men nu har vi flyttat på barnstolarna så hon sitter i mitten o verkar må mycket bättre. Hemst o må illa.

Ha en superdag i solen my dear friends.

So Long Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0