Nattis

Ja nu ska det snart bli sängen,tror jag ?   Brukar säga så o timmarna går.

 Idag har det varit riktigt varmt när solen va framme, det brände för fullt. Annars har det varit en lugn fredag på en liten skogscamping. Det är ju tallbacke här vi ligger, så det är väl därför myggen trivs !!!!
Barnen leker ute från morgon till kväll & Lova som är en piggelina har energi till tusen. Hon är väl lik sin mamma ha ha.

Jag förstår barnen att dom trivs: inge stress o får leka ute i den fria leken. Mamma Aja har självklart druckit kaffe idag o mitt stora kakfat va med. Therese är chockad hon med all min fika. ( Jag tänkte då känner inte hon Aja!)


Kärleksparet Therese & Lars Roger väntar på Fikat till Aja♥ wow


Nu är ni med på bloggen! Therese är ju Lovas & Valles näst äldsta kusin.
Här ser ni även backen vi ligger på, mitt i en lekpark.


Nu är moster med på bild. Lova & hon gör figurer av lera♥



Här en av mina kärlekar, han är så rolig. Fick ju tag på kameran idag o trodde han knäppte på andra men han vände kameran åt fel håll! För goooo baraaaa♥

Nu ska det bli sängen kramis kramis Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0