Natti Natti♥

Nu ska jag sova snart jag med!

Har varit en underbar dag med solsken & värme.

Självklart fann vi ett fik i CENTRUM & vi fika med Jenny & lilla Melvin♥

Massa gott fanns det där men för oss blev det en lätt lunch först. När vädret va så skönt passade vi på att grilla i kväll. Är såååå skönt att komma hem i från, blir ju en mycket lugnare o stress fri miljö. Barnen stor trivs o är jätte glada. Nu sover alla men ärligt talat så vet jag inte om det är en drömbädd i husvagnen.
Alla vi 4 ligger i en liten dubbelsäng men det går tydligen det med ha ha!!!! Brukar längta efter min egen dubbelsäng hemma, i slutet av sommaren.


Vår grill buffé vi hade i kväll!


Mina älsklingar passade sötnosen Melvin, när Jenny o Alex handlade.
Han är bara för go & hur nöjd o så snäll, man kan bara njuta!

Nu får jag säga Natti Natti, ni sover säkert redan.
Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0