Morning.

God morgon! Ser ut som det blir en fin dag idag med, Härligt!!! Nu vill jag så gärna ha värme & sommar & en massa ledigt. Men ska ju inte klaga slutar tre idag o i morgon sen är jag ledig igen tills nästa Måndag. Så bra man kan ha det. Men så här lyxiga veckor är det inte alltid!!!

Var ju ute på en långpromenad igår med Louise, Ida o min kära Amanda. Men det tog sin tid innan vi kom iväg. Precis när jag skulle gå börjar Clara att gråta o bara ska va med Mimmi ( alltså jag mamma Anette, hon kallar mig nästan alltid för Mimmi. Kan ej veta vart hon fått det ifrån men jag är så van nu ) Så iaf fick jag ha en disskusion med henne men det hjälpte inte så mycket. Var fortfarande sååå himla ledsen. Ja så det var bara att avvakta tills hon somnade. Klockan blev över nio innan jag kunde smita ifrån. Tur det inte är höst eller vinter o kolmörkt ute för då hade det aldrig blivit av.

Ja så kan det va med de små liven o Clara kan va väldigt mammig.

Kom i säng hyfsat i tid o känner mig ovanligt pigg idag. Annorlunda! Hmm...

Nu ska jag iväg o har en del att ta tag i, men först lämna Clara på dagis. De andra är redan på skolan.

Ha en bra dag. Stora Kramar Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0