Måndag

Trot eller ej, men jag har varit ute o gått på morgonen. Helt otroligt för jag är nog en av världens morgontröttaste människor. Så kors i taket! Men va skönt det är nu då man blir pigg o på gott humör.

Sitter med en kopp kaffe o ska blogga lite innan jag väcker barn o det ska iväg till skola, dagis o jobb.

Håller med Aja o jag längtar också såååå mycket till Paris.

La tour Eiffel ska vi självklart besöka...

Och Notre Dame ska vi försöka hinna med. Den är bara så vacker...

Och självklart ska vi en tur på Champs Elyseés, här ligger också en Disneystore o där kommer nog att barnen älska att shoppa loss. Jag o Amanda var här när hon var 6 år och hon fullkomligt älskade den!

Och framför allt det viktigaste med hela resan " Euro Disney"
 Det är inte länge kvar nu o precis som Aja sa är vi som små barn allihip när vi ska iväg. Jihoo va kul vi ska ha. ( Stackars min bror bara som inte alls är lika förtjust, flygrädd o rädd för svininfluensan )
Men med ett glas vin eller två så är han nog botad, ha ha....

so long... Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0