Måndag igen!

" Ja så går hela veckan alla dagar och år.... "  Ja så sjunger ju Alfred i en Emil film och jag har nämnt det förut men jag säger det igen, tycker att dagarna går skrämmande fort. Det gäller verkligen o ta vara på varje tillfälle och njuta av stunden.

Sitter nu här med en kaffe o ska snart väcka alla mina sötisar. Jobb o skola som väntar. Men nu är det inte länge kvar till sommarlov och det ska bli bra för dem att få lite ledigt.  Själv har jag lite strödagar ledigt här o där tills semestern kommer, så ska inte klaga.

Tråkigt är att Aja med familj och Jennie med familj har åkt bort och jag saknar dem redan i massor. Hoppar innerligt att vi får tid att åka till dem. Längtar redan, så hur ska detta gå för mig och mina Arvikaturer. Men, men så är det.

Ja vi hörs säkert ikväll så då ska jag försöka få in lite kort. Men ha en bra dag so long.

Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0