Lördag

God förmiddag alla sötisar. Sitter här o tar en kopp kaffe. Kunde inte låta bli att skratta när jag läste Ajas inlägg att vi båda vill ha den där lilla stunden med en kaffe på morgonen. Lika så!!

Men morgon o morgon är kanske fel, men inte blivit av ännu. Har bakat till kalaset o gjort frukost till min stora familj. Anton hade även en kompis som sov över här. Så nu har vi haft en trevlig mysstund på morgonen.

Håkan är ute o tvättar bilen. Amanda påpekade att vi är så noga med nya bilar o det stämmer nog rätt bra. Tyvärr så blir det sämra ju längre tid man haft den. Tråkigt Nog!! Men NU ska vi va noga hela tiden... ha ha...

Nej nu ska jag lämna över min rosa skatt till min kära dotter o fixa i ordning allt. Klockan tolv kommer det barn o då hoppas vi på full fart.

Ha en underbar dag
Massa KRAMAR Nettan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0