LÖRDAG

Hej svejs!

Här har det varit en lugn fm. & barnen myser lite. "Snälla Dick" kom förbi med nybakade WINERBRÖD MUMS kan ju inte bli bättre. Så det blev min frukost idag, hur nyttigt är det??? Inte så men gott va det.

Många koppar kaffe har det blivit idag är ju bara så gott. Nu ska vi i familjen förbereda oss för ett dop.
Lilla VANJA ska döpas, dop är så fint. Alltid kul att gå på. Där blir det mat & kaffe o det känns som om det bara varit kalas i maj. Det som är bra är ju att jag slipper laga mat på dagarna, är ju propp mätt efter alla kalas ha ha!!

Nu ska jag leta fram dagens outfit, tror det blir klänning!


Min nyttiga frukost♥

HA en bra dag alla bloggvänner kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0