Läger!

Ja här har vi ätit en sen middag. Min kära man kom hem sent idag o var ganska hungrig. Men nu har vi fått i oss min favorit, kyckling fylld med pesto o mozzarella o sallad till detta.

Har på kvällen varit på Glaskogen o hälsat på Cornelia med fritids. Grillade o hade det mysigt. Barnen paddlade kanot o hade det jättekul. Men Clara var sååå himla ledsen att hon inte fick med Cornelia hem eller att hon kunde stanna också. Det är hårt o va lillasyster o inte göra allt som den större gör. Men nu har jag o Clara badat ( luktade inte så gott efter att ha suttit i en massa grillrök ). Nu ligger hon i sängen o ser på en film. Ja det är sent men hon sov i bilen förut, så hade filmen om en liten mus kommit nu som hon har pratat om. Så då passade det bra med lite tröst mys när syrran är borta.

Det är ju så kul för Cornelia men vad man känner sig tom när nån är borta, hon är ju så liten med. Lilla gumman! jag har bara ringt två gånger o nu har jag lovat mig själv att inte ringa förränns till morgonen. De låg nu i tältet o hon hade krypit ner i sovsäcken. Spännande.

Anton är hemma o har haft ett bra dygn hos Alex. Amanda har varit i Karlstad o shoppat. Fick tag på så fina skor o en massa annat kul. Hon hade varit så gullig o köpt present till Cornelia & Clara. Ett jättefint linne var. Tack för det gumman. Omtänksam storasyster ♥

Hoppas jag kan sova i natt när lilla Cornelia är på läger!

Men nu får jag röja bort disk o ska nog komma i säng. Efter jobbet i morgon drar vi till Orsa. Ska dit o röja bort en stor granhäck. Ja roligare kan man ju ha men detta är nu nödvändigt.

Godnatt kära vänner
Mazza kramar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0