Kurs i Göteborg!

Nu måste jag gå o lägga mig ska på kurs i morgon men det är ju massa att fixa o dola med. barnvakt är iaf ordnad. Min urgulliga mor kommer o ska passa dem o de tycker det ska bli alldeles toppen. Hon kommer nog hålla dom i full gång.

Hörde nått om att gå o fika, mysigt va! Sen beställde Cornelia hemgjorda köttbullar till middag. Mums, mormors är de bästa! ( min mamma alltså )

Men nu ska jag krypa till kojs o har hjärnan fullspäckad med saker jag inte får glömma. Så får se hur gott jag somnar, hmmm

Men försöker tänka en sak i taget.....Just det!!!

Blev sugen på flip flop som Aja lagt upp. Så fina!

God natt Stor Kram Nettan ♥
Till min underbara man, Älskar, saknar dig. Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0