Kommer aldrig i säng...

Ja här sitter jag fortfarande, vet inte vad det är med mig men pirrar i hela magen o jag har inte alls lust att gå o lägga mig. De håller på och undersöker syster yster nu och jag vill veta hur det hela ligger till.

Känns som det inte alls är meningen att jag ska få till det hela o komma iväg. Det är mycket som måste klaffa. Men men nu kan det ju tyckas som att inte det är det viktigaste om jag är med eller inte, det är bara det att jag så gärna vill va med. Tycker förlossningar är helt fantastiska o faschinerande.
 
Nu har jag ju genomgått fyra stycken själv och det var absolut det bästa i livet som hänt och det mest underbara som hänt mig och är fortfarande. Mina fyra älskade barn.

Men det blir en annan sak o va med o inte göra det själv. Då gjorde det ju så ?)=)(( ##¤  ONT!!!  Vill se det hela ur ett annat perspektiv o då passar väl det alldeles utmärkt o va med på lillasysters.

Men vi får väl se, bebis blir det iaf.

Nu tänkte jag svara på en fråga om min hårfärg.
Och tyvärr så vet jag inte nr. Det är min frisör Maja på " Mainstreet " som fixar detta. Hon har koll o jag litar helt på vad hon anser jag passar i. Men det är iaf nån varm brun ( ganska mörk ) med lite slingor i.
Men har tänkt att färga igen ( behövs ) o då kan jag ta reda på detta.
Så återkommer om info.

Tack alla som läser vår blogg. Vi tycker det är jättekul att dela detta med er o vi ökar hela tiden. Och det ger oss ännu mer entusiasm. fortsätt.....

God natt o sov gott
Kram kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0