Klar för natten.

WOWSAN jag ska gå o lägga mig nu, det är typ rekord. Ska bli sååå himla skönt.

Till min kära kusin Putte vill jag bara säga att jag vill ha lite hjälp med en sak men du svarar inte. SVARA i morgon PLEASE!!!!!!  Är det lika tomt för dig som för mig när de lämnat placet??? Tråkiga eller hur????

Ja dagen idag har varit som vanligt och det händer inte nått nytt precis. Det känns ibland som att plocka ihop o städa är ett evighetsprojekt så undrar om det funkar o bara släppa allt ett tag, typ ett halvår eller så. Här skulle det inte funka efter ett par dar tror jag. Men ,men thats the way it is. Det är väl lika för alla ( hoppas jag för det är ju en lite tröst iaf )

Amanda har sin underbara vän Elin här så vi har sett på Desperate Housewifes o käkat smågodis. Ja på en Tisdag men vi ville bara ha lite mys idag så då fick det bli så.

Kom 32 lådor med varor idag så jag lär ha o göra på jobbet i  morgon men det är som sagt lika kul varje gång. Sen är jag ledig o på Lördag åker vi till Götet o ska sova på hotell. Åhh va skönt det ska bli. Längtar!!!

Men nu får det bli natten, klockan springer iväg...

Kram & God Natt alla söta bloggvänner Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ring på min mobil i morgon, hemtelefonen krånglar

putte

2009-05-27 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0