Kill kalas..

Idag har vi varit i Uddevalla o köpte en bil, Hyundai santa fe. Den har sju säten så tror den kommer bli perfekt för oss. Innan vi mötte säljaren tog vi en runda i centrum. Vilken mysig stad med flera roliga butiker. Så käkade vi lunch på en restaurang som hette " Köket " . För mig o Håkan blev det en god lunchbuffe som bestod av kyckling o currygratäng, chili con carne, bröd, sallad. Supergott!!! Cornelia o Clara åt pannkakor resp hamburgare.

Sen blev det Håkan som körde nya bilen hem. ( jag kommer ju ha den sen, så inte mer än rättvist  )

Väl hemma stack vi och handlade inför helgen o kalasen. Så nu har Anton ett gäng grabbar här och har videokväll. Clara har fjäskat in sig o får va med. Typ bästa kompis med dem nu, ha ha hon är ju för söt!!! Hon älskar o va med.


Ennis, Alex, Clara ( mitt bland grabbarna ) o Viktor Flink


Viktor Ling, Kalaskillen Anton, Markus och Dastan.

Nu har de käkat både mat & fika så nu blir det nog film med godis o Popcorn!

Jag & min käraste ska ta en tur med bilen jag har ju inte provat den än o det är klart jag vill. Så tar en liten kvällssväng!


Bye Bye Nettan.

Imorgon väntar barnkalas för Clara o en massa småtjejer!
Lilla prinsen Melvin mår bra o de ligger kvar i Karlstad, när de kommer från avd 11 ska vi åka o hälsa på igen.
Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0