Kalas igen!!

Stress i dag som vanligt, hade ju typ tusen saker att göra.

Så va det kalas igen, Amanda till Nettan blev ju 14 år. Helt otroligt hon som va så gla i Aja när hon va liten, även nu hoppas jag ha ha . Jag har ju följt henne sen hon va 1 år så det har blivit några födelsedagar!
Där bjöds det på goda frallor, massa  gott pålägg, potatissallad  o grönsaker.

Väl hemma fick man börja baka, kom ju på att Lova gör sista dagen på dagis i morgon. Till hösten blir det ju förskolan, herregud va stor hon blir. Så hon ska bjuda på KÄRLEKSMUMS.

Så här blev resultatet.

Jag & Anton hos Nettan,en riktig goding♥



Min Outfit Today, för smak på sommaren.

Nu står en tråkig disk o väntar på mig,sen blir det kanske den nya Wallander filmen.(Om jag törs när inte älsklingen är hemma)

Ha en skön natt sömn mina vänner!
Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0