KAFFE!!!

Kaffe måste va det bästa som finns på morgonen,sitter här nu med en stor kopp. Det bästa att börja dagen med.
Nettan va ju tydligen väldigt PIGG i dag hon t.o.m. gått på morgonen shit!!!
Ja det kan jag säga att inte jag va, vaknade med huvudvärk 07.30. Ska försöka gå i kväll i stället.

Måndag igen o vi ska självklart till ÖF. i Jössefors, alltid en bra start på veckan. Man kommer dit o barnen får en härlig sång stund. Sen blir det lek o fika, umgås med massa goa barn o trevliga människor.
Kollade i kylskåpet i morse o det va ganska tomt så får nog även inhandla lite.

Nej nu har jag druckit två koppar kaffe & börjar bli pigg. Barnen ska få lite frukost. Förresten kul att det finns dom som läser bloggen mitt i natten men riktigt så flashiga är inte jag o Nettan än, att det händer så mycket vid det klockslaget.
HA ha ha...... Men som Nettan sa du är att för go som läser den ändå!!!

Ha en super dag all my friends♥
Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Malin

hej hej, när var det ni skulle till paris ? :)

2009-05-04 @ 11:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0