Jobbat Heldag!!

Älskar verkligen mitt jobb men det är alltid skönt o komma hem efter en heldag. Skönt o komma hem o få kramas min mina sötisar....

Men det har varit full fart idag o vi har även fått gjort en massa och det känns ju himla bra. Gött!!!

Nyheter

Nya jeansleggings i 7/8 dels längd. Perfekt till sommaren. Pris 259,95 o finns även i vitt.
Toppen är kanon o passar till det mesta Pris 259,95. Allt från Vero Moda.

Clara har top från Lindex.
Cornelia top från polarn & pyret o jeans från HM.


Den här toppen gillade jag supermycket o den kom även i turkos o rosa. Pris 179,95.

Ja det var lite av godbitarna som kom....

Nu ska jag ta hand om rentvätt o sedan lägga barnen.  Sen ska Jag, Håkan, Anton o Erik  se på en film. " The day the earth stood still"

Ha en görgo kväll, Kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vilka snygga mode bilder, får komma o titta nu i butiken någon dag. Kramis Aja♥

2009-05-03 @ 16:28:28
Postat av: H

Hej och tack för trevlig blogg. Jag gillar verkligen din hårfärg, så lagom mörk och varm. Vad är det för färg? Skulle bra gärna vilja ha nr på den blandningen jag...

2009-05-05 @ 07:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0