Inte en topp.....

Dag kan man säga, Valle har inte varit pigg idag små gnällt hela fm. Så det blev ingen ÖF. för hos i dag. Lova va också trött .
Så vi var hemma & spelade lite spel istället.

Sen kom min huvudvärk, inte lust att göra något. SÅ det har inte varit min bästa dag. Men passat på att bara mysa med mina underbara barn. Det gör ju att man får energin tillbaka!!

Nu ska jag åka upp till svärmor, där lille Melvin är & Nettan + barnen hade kommit. Så jag får väl få mig lite kaffe,
aldrig fel det. Sen får barnen bada o lägga sig.

                                   
                                Valle vill inte längre vara med på bloggen ha ha♥

Mamma & Lova kramas♥


Lova hemma o gungar för fullt!!!!!


Mamma passar på att njuta i solen en stund.

Nu tjatar Lova så det är bäst vi åker.

Ha det så gott så länge♥
Kramizar Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0