Husvagnen

Ja nu sitter jag i husvagnen o bloggar, funkar det med!

Blåsigt som Nettan skrev, ja det kan man absolut säga att det gjort här med.


Just nu står denna disk & väntar på mig. Efter en god middag. Så det är väl bara att ta tag i!!!

Väntar på att lägga in fler bilder men icke sa nicke, datorn vill inte.
Så får väl göra det i morgon. Dagarna går i husvagnen med, fullt ös. Som jag sagt tidigare så känns det som om jag ligger mitt i lekparken. Så idag har jag nog kört min kära vän dammsugaren 5 gånger.

Jag & syster yster va även ner en tur till the big city, not! Men det är ju alltid kul att ta en runda. Hade många fina inredningsaffärer, farligt. Men jag har ju lärt mig att man kan faktiskt vara nöjd med det man har.
Den största skatt jag fått är ju min familj♥ Alla har ju dagar som går upp & ner, men nu har det varit sååååå skönt att bara vara i vår lilla mysiga husvagn. Man kommer varandra så nära.


Inblick i våran husvagn, som självklart går i ROSA & datorn är på plats.


Me today! HA en trevlig kväll♥

Kramizar Aja♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken toppenpingla man har till svägerska. Och så mysigt du gjort det i vagnen, log lite bara när du skrev vår " lilla " vagn. vadå???? den är ju STOR!!! Ha de gött, saknar er puss & kram

2009-05-28 @ 10:06:39
Postat av: Aja♥

Det samma min kära svägerska. Ja ha ha ok, den är väl inte så liten det bara blev så!

Liten mot ett helt hus kan man ju säga, men för att vara husvagn så är den stor. Håller helt med dig!

TACK FÖR DU FINNS DU GÖR MIG ♥HAPPY♥

2009-05-28 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0