God morgon!

Åhh tänk att det kan va så skönt att sova.

Tog lite kort från Cornelias läger igår.

Här inne hade Cornelia funnit en plats till sig.

Det var så jättevackert. Tänk att jag aldrig varit där trots att det är så nära. Vilken natur vi har alltså.
Cornelia o Emmy.

Cornelia & Clara på kanottur med fröken Carina.

Ja det ska bli spännande och höra hur de haft det i natt o nu på morgonen. Jag ska iväg o jobba så ser henne inte förränns i em. Längtar!

På jobbet gjorde vi om igår o det blev så bra. Kom även en massa snygga nyheter.

Ny snygg långklänning. Dock drunknade jag i en sån men för er som är lite längre är den kanonfin.


Våra populära leggings har även kommit i knickers. Underbara!!!

Nu ska jag snart iväg. Ha en bra dag.
Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0