Fixat & Klart!

Idag har jag förbrukat varje timma. Fixat & dolat med allt möjligt!

Fick åka till stan å handla, även fixa en självgående gräsklippare. Våran åkbara är trasig men tyvärr kan jag inte vänta på den. Så det fick man bara fixa o det gick ju galant!
Hem o lagade lite lätt mat, sen på med finkläder. Va ju på ett förkovningskalas. Det största jag varit på, med grillning.
Det va jätte lyckat o önskar dom all lycka i framtiden♥

Nu är vi hemma, är propp mätt så det får bli en skön soffa för mig.


Torgny & Ylva lånade Lova, Valle idag. Dom hade picknick i regnet men barnen va super nöjda.


Redo för regnet här mina sötisar!


På kalaset va massa barn, så Lova o Valle trivdes. Här sitter dom med två söta tjejer Celina o Sandra.


Va tvungen att ta kort på den fina tårtan så gulligt bara♥


Min Outfit today kjol Veromoda, tröja o kofta Gina.

Spelar kort med Lova så det känns som om jag somnar snart. Tänk om man hade samma energi som barnen.
Då skulle man hinna ännu mer ha ha!!!!

Hörs i morgon alla bloggvänner.
SWEET DREAMS Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0