Finaly!

Nu äntligen har den lilla prinsen Melvin kommit ut. Åhhh vad kul!!

Jennie ringde vid halv två o då hade vattnet gått o hon va lite orolig, men då gick de till förlossningen. Det är ju alltid tryggare o va på plats. Gick upp o klädde mig o övervägde om jag skulle åka. Men i samma veva kommer Clara upp och har feber. Kändes inte riktigt bra o lämna mina ensamma här trots att storasyster Amanda är superduktig.

Sen ringde jag mamma som var med henne o Alex så klart fanns vid hennes sida. Blev uppdaterad hela tiden o frampå morgonen började krystvärkarna och cirka två timmar senare kom den lille prinsen till Världen. Jag grät o Jennie grät.. Det är ju sån Lycka o så mycket känslor.

Mamma sa att det var en jättefin förlossning o Jennie var så duktig. Kul för mamma o va med på sin dotters förlossning. min tur blir det en annan gång. Nu känns allt bara så bra o alla mår bra, men nyblivna mor o far är nog trötta.

Se så underbart fin han är lille Prinsen. Och jag är stolt moster för första gången.

Själva har vi varit vakna sen tidig morgon och varit på BVC med Clara o kollat prickar. Men det var Mollusker o jag behövde inte va orolig. Puhh för det!!

Sen fick vi åka till jobbet o fixa lite o vänta in en tjej som skulle jobba ist för mig idag. Så nu är allt i sin ordning o vi ska åka till Karlstad o se det lilla underverket.

Stora Kramar Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0