Färdig!

Japp nu har jag precis bakat färdigt till Amandas franska. De spar ju till en skolresa i nian och man får ju inte lägga pengar. " Skolan ska inte kosta nått " Bla bla bla...... hade mycket hellre betalat hennes resa då de åker. Men men det funkar ju och nu ska det bli skönt att det blir sommarlov även där. Det fick bli bullar denna gång!

Japp dagen har gått med virvelfart men det mesta är gjort som skulle göras o jag & Clara passade på att ta en fika på Broms när vi var nere i byn o fixade lite saker. Smarrigt värre. För mig blev det en god baguette o en stor kopp choklade med skummad mjölk. Åhh supergod den ska ni prova. För Clara blev det festis o en glass. Till mammas stora lycka så åt hon faktiskt upp halva min smörgås. Åhh när det gäller henne är jag glad för all mat hon får i sig.

Så där hade vi en mysig stund på tu man hand = Lyx!!!!

Sen är det ju Torsdag o my love kom hem o det gillar både jag o barnen. Busa med pappa är aldrig fel & jag själv ska nog gå in o kosa ist om han inte sover då förstås för det var ett tag sedan han gick o la sig. Men jag kan väl krama han ändå....

I morgon ska jag va hos frissan kl 07.00 så grabbar nog med min lilla rosa skatt. Hörs då....

Mazza Kramar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0