Ensam

Nu sitter man här ensam, ovanligt. Valle o Fredrik tog en tupplur o Lova på kalas.
Va knäpp jag är skulle ju passa på att vila men det gör jag ju ej!!! Blommor har jag köpt o dom är planterade.
Känner mig deppig, men är nog bara ovanan. Får väl lära sig att barnen blir äldre o äldre, så det är ju därför jag säger till er att man ska njuta när dom är små. Tids nog sitter vi där ensamma.......

Men här kommer lite härliga bilder från morgonen då solen va uppe!!

Lova vår älskade tjej, redo för 6 Års kalas i Karlstad.


Här mamma Aja redo att köra Lova. Kläderna som jag köpte i Karlstad sist:
Linne o rosa kofta Ginatricot, byxorna från Vero Moda fjolårets.


Valle vill också med o köra lillasyster♥

Nu ska jag ta mig en koppkaffe o naturgodis.
PuZZ & Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0