DOPET

JA som ni vet va vi ju på dop idag.

När vi kom hem började jag packa våran husvagn & shit va mycket får det egentligen plats i en husvagn?
Hållt på i flera dagar o blir aldrig färdig. Man får tänka på allt, även allt hemma som ska fixas innan.
Men jag tror jag är på slut spurten nu & det jag skulle glömma får jag väl köpa ute.
Ska bli så mysigt att komma ut i husvagnen o barnen längtar! Är ju inte som förr precis, husvagnarna idag är ju som en liten lägenhet med mordern inredning.

Tillbaka till dopet: Ett jätte fint dop med super god mat & tårta. Lilla Wanja va så söt liten tös i dag & det va en stor dag♥
Har ätit  så mycket mat dom här dagarna bland alla kalas så det känns som om man spricker.

Pratade med Nettan förut & skönt dom va äntligen hemma o allt hade gått bra. Det blev så fint där uppe i stugan sa hon.
Nu är det t.o.m sjöutsikt där uppe!



Mamma & Lova gör iordning sig för fullt♥



Min outfit Today, jag & Lova är redo för dop nu♥


Jag & min älskling utanför kyrkan♥



Lyckad dag för för den lilla familjen & här söta mamma Rebecka med Wanja♥


Valle i kyrkan med sin älskade farmor♥

Har massa fina bilder från dopet lägger in fler i morgon, ska försöka sova några timmar.
Natti Natti Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

va vacker du är docka mi.. du lyser om dig :)love u 4 ever..

2009-05-24 @ 02:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0