Bra recept på tid?

Hej svejs. Ja här är jag och inte kommit i säng ännu. Så nu undrar jag om någon i detta land har nått bra recept på hur man får tiden att räcka till??? Tacksam för svar.

Har gått från sex i morse och som alltid så lovar jag mig själv att nu ska jag komma något så när i tid i säng. Men det brukar balla ur sakta men säkert, hmmm

Min älskade Amanda fyllde år idag ( den 19, igår blir det nu ) Så väckte henne med presenter o skön allsång. Sen har det gått i ett. Dagis, jobb, dagis, handla, hem o fixa mat, baka pajer, kalas o fika. Men trevligt när jag har mina kära här.

Och lilla Melvin var här för första gången så han fick jag kosa o mysa med ett bra tag och då är det ju självklart man passar på. Efter vi bytt blöja ett par gånger o han hade fått mat av kära mamma Jennie så somnade han i mitt knä och jag ville inte lämna han ifrån mig. Han är bara så underbart Go! Så nu har jag njutit o saknar dem redan. Jennie sa det att du brukar inte längta så efter oss. Jorå eller??? Nej det är nog denna lilla guldklimp som drar.


Födelsedagsbarnet med minsta kusinen

Nej nu får jag ta mer i morgon. Hade inte tänkt alls o sätta mig vid datorn med var tvungen o få iväg en sak till jobbet så då var det kört och kunde lika gärna passa på att göra ett inlägg. Tror denna lilla sak har nån magisk dragningskraft. Den har gått runt bland gästern idag. Så kul har vi på våra kalas. ha ha ha ....

Nej då, alltid jättekul när vi träffas. Tusen Tack allihop.  Stora kramar till er.

Och till alla kära bloggvänner säger jag God natt & Kramar från Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0