Blåser bort!

Ja jösses va det blåser, och jag som verkligen Hatar blåsigt väder. Hellre åska o regn o vad vet vad än det här. Kan ju knappt gå ut innan man blåser bort. Hujeda mig. Nu är ju jag ledig och har önskat solsken. Vi får väl se om vädergudarna har nått gott att komma med.

När jag är ledig vill jag inte ha några tider att passa men det kommer nog typ aldrig o hända. Så här är det kanske att va vuxen , missade det nånstans på vägen.  Så i morgon är det schema hela dan. Men det är egentligen mitt eget fel som har som en liten kalender inne i mitt huvud o varje kväll innan jag somnar och det första jag gör innan jag vaknar så planerar jag. Hemst men har blivit ett nödvändigt ont som jag inte kan få bort. Tänk o bara få flow with the wind o va lite härligt flummig sådär...  Ska nog satsa på det till pensionsåldern!

Men nu har jag gnällt färdigt o säger till mig själv att va glad för det du har o det är jag ju... JÄTTE JÄTTE GLAD!

Vi har haft besök här på em o tog lite fika med Anna o hennes gulliga killar. Barnen lekte o hoppade, mest hoppade! Denna studsmatta är poppis. Alla ungar har väl en sådan.

Men nu är vi själva, bara Amanda har en kompis här. Så jag ska ta o bada mina minsta tjejer o få dem i säng. Upp till skola i morgon igen o jag & Clara har första tid kl 8.30.

So long my dear blogg friends, Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0