Besök???

Ja visst i kväll fick vi besök, så kul!!!!!
Nettan o Håkan med barnen kom, så jag bjöd på middag, lite små plock & blandat. Trevlig pratstund bland annat om PARIS RESAN, inte många dagar kvar YES.

På dagen idag va vi ju hos Clara på kalas o barnen hade det så kul. Där bjöds det på kladdkaka,glass, pommes,korv o köttbullar dom va så nöjda.
Jag fick såååå god paj hallon & blåbär, vaniljvisp en favorit!!!!

Skönt att bara vara hemma nu o ta det lugnt med min underbara familj, det betyder allt det. Så i kväll ska vi försöka se en film. Barnen är vakna så det är liv i stugan.
Men idag har i alla fall kameran varit med i väskan.

Här sitter det massa prinsessor & en prins

Vilken sötis,Clara som har barnklaset här sitter hon med Tingeling krona
              o örhängen som hon fick av Lova o Valle.


Jag hemma hos Nettan idag, Amanda va fotograf o ville inte som vanligt vara med på bild♥


Min outfit shorts JC & Topp vit VEROMODA.


Valle gillar leka med tjejerna♥


Nu är Lova the girl på väg hem från kalaset, tack för ett super kul kalas.


Mamma & Pappa passar på att mysa lite

Ha nu en trevlig fortsättning på denna Lördags kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0