Bebis jippi

Ja nu har den lille Melvim kommit!♥
Har redan sett kort å gud såå söt han va, älskar ju bebisar o det är det vackraste man kan vara med om.
Jag har ju mina två älsklingar o det är ju ens liv♥
Nu åker vi en tur till Karlstad o får se på den nya lilla kusinen. Köpa lite fina blommor.

På morgonen har det bara blivit frukost sen har man gått här fram o tillbaka.
Håller med Nettan jag med, så himla kul att det ökar läsare o det är ju ni som gör att vi tycker det är kul. Go GO!!!

Här äter Valle lite frukost i morse.


Detta fick bli min frukost, inte den godaste men helt OKI!!!!!!!


Lova min sötis redo för en tur till nya kusinen.


¨Va tvungen bara att visa lunchen jag åt igår, Kyckling sallad med soltorkade tomater,fetaost mm.

Bye Bye Många Kramar Aja♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt för Jenny. Och samma namn som Malins och Mathias Morfar fick han..



Hälsnignar Putte!

2009-05-07 @ 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0