Bättre sent än Aldrig!

Sant det!

Håller med Nettan, dagarna går med virvel fart. Trodde jag skulle få mer tid när jag va i husvagnen.
Men så var det inte visst. Men vill ju förstås inte glömma bloggen : ).

Idag har vi grillat hela gänget: Lars Roger & Therese med barnen Celina & Tvilling jenterna. Alex & Jenny, lilla Melvin sov såååå gott. Och vi förstås & syster. Det är det som är så härligt med sommaren att man kan sitta ute o grilla.
Men måste vara ärlig att det är väldigt mycket mygg här uppe!! Dom är hemska, biter en över allt.

I kväll blev det duschen för barnen dom va såååå skitiga alla. Leker för fullt i sanden så dom va knappt igen känn bara.
Jag & Therese gråt i kväll gick inte att ta in dom i husvagnarna ha ha !!!!  Men det är ju det dom  säger att skitiga barn är friska, så får trösta mig med det.


Valle helt slut efter dagen, somnade innan jag fått av han badkappan♥


Caroline eller Linnea? Är ju så lika o söta små tvillingar. Valle o hon äter lite mellanmål.


Jag vet det blev FIKA i dag med med syster & barnen. Kolla denna bakelse va så god mums mums♥
Hallon,grädde,sockerkaka o vaniljvisp. Så det va min lunch det. Som vanligt kan man ju säga.
Så vill ni fika så är ju Jag & även Nettan rätta personerna ha ha.

Nej nu blir det sängen ska upp till morgonen o tvätta lite. Eller ett berg är mer rätt.
Har inte tvättat sen vi åkte i söndags.


Denna lilla ögonsten kan man inte se sig mätt på. Han är bara för go & hur snäll som helst. Va inne o snosa på honom förut. Han längtar nog efter moster sin med NETTAN :)

Good Night Sweet Dreams Aja♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åhhhh min lilla sötis. Jag längtar så det gör ont. Jag vill också snosa på honom. Men så sant så sant så längtar han nog efter mig också. Hi hi hi kram & Puss till er mina darlings.

2009-05-29 @ 07:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0