Äventyr

Ja nu är vi äntligen på plats!

Klockan blev så mycket igår & slitna va vi. Det är som ett litet ävnetyr innan man är framme o allt är på plats.
Vi körde 40 mil, Lova åkte med Pappa hon & Valle åkte med mig han. Så det va en trevlig tripp.
Jag o Valle skulle ringa till Pappa o Lova & tala om att vi såg en RÄV, Valle va helt sig given.
Men då ringer Fredrik till mig o  säger att jag inte ska gå ut o kissa.
För han o Lova har sett en BJÖRN som stod efter vägkanten. WOW jag trodde dom ljög för mig, men icke sa nicke.
Så Lova va ju eld & lågor!


Detta fick jag gå in o köpa igår i Sunne en stor kaffe o skumtopp. Då gick det bra o jag fick en socker kick.

Nu har vi ätit frukost & barnen är redan i lekparken, känns typ som om jag ligger mitt i den. Vi parkerade fem meter i från den, men det blev ju perfekt.

Saknar er alla där hemma & ha det gott nu alla mina vänner♥
Nu ska vi till kiosken o köpa glass!
Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0