Alldeles för trött!

ha ha Aja skrev jag skulle ut o gå, hmm det blev det inget av. Klockan ringde strax före sex o jag gick upp o kikade ut ( som alltid ). Men när jag såg att det regnade gick jag o la mig igen.

Mycket skönare o ligga o kramas lite med mina småtjejer. De kommer alltid på natten o då sover jag som bäst när de har krupit ner. Så härligt o ha dessa små varma armar runt sig. Ja så nån prommis blev det inte denna morgon men får väl kämpa mig ut ikväll ist.

Efter jobbet ska jag på utvecklinssamtal med Anton o hans fröken. Är alltid nått känns det som. Och i morgon blir en lååång dag då jag åker ner till Götet för kurs med kurt. Eller vad de nu kommer heta!! Ska bli väldigt kul iaf. Brukar va så BRA!!

Till helgen blir det kompis kalas för både Anton o Clara.

Men nu ska jag fläta håret på Clara o åka till dagis o work.

Ha det Gött, Kramizar Nettan.

Och nån bebis har det ännu inte blivit, datumet gick ut igår. Så det blir nog nu när som helst.  Ska bli så KUL!!! Tänk att få bli moster för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0