090524

GodMorgon!

Uppe här & fullfart efter några timmars sömn. Jag & Nettan brukar skratta o säga att sova får vi göra när vi blir gamla!
Det ni o det stämmer säkert. Har fått i mig en kopp kaffe & snart blir det frukost.
Väntar bara på att mina morgon besökare ska komma med något gott till mig ha ha !!!!!!!

Idag drar vi med husvagnen, så jag har fullt upp att göra på fm. Passar på att blogga nu men min lilla pink följer med.
Så jag ska blogga för fullt lovar ha ha !!!!!!!!!

Lite blandade bilder från gårdagen♥

Tre sötisar Lova, Celina & ena tvillingen.


Hela barnaskaran i kyrkan♥


Ninja en söt liten tjej, sommar fin♥


Caroline eller Linnea, tvillingarna är så lika så jag vet inte vem det är♥


Lilla Melvin låg o sov så sött♥

Nu får jag sätta lite fart, så hörs vi senare.
Ha en bra dag ♥

Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0