090518

Måndag morgon jag o min man sitter lugnt & dricker morgon kaffet. Hör när regnet öser ner, för det gör det verkligen.

Somnade på några minuter igår. Det är ju faktiskt en hel del som ska göras när man kommer hem från resor.
Men nu är alla väskor tomma & tvätten borta.

Åter till Paris, det va en fin stad med mycket folk över allt.  Mysigt det med eftersom det är ganska lugnt här vi bor i lilla Arvika.
Både jag o Fredrik gillar när det är lite fart med gatustånd, musik mm.
På fredagen  va vi på den stora gatan Champs Elysées där triumfbågen ligger även Disney store, en stor affär med två våningar av bara disney saker. Man blev ju helt sjuk, tror vi ville ha mer än va barnen ville ha.
Även alla märkes affärer ligger på denna gatan men prisklassen passade ju inte riktigt oss ha ha ha.
Jag o Fredrik va inne på ett fik köpte två kaffe o två croissanter & en cola det blev 23 euro alltså gånger 11 ungefär.
Den kaffen drack jag verkligen upp o försökte njuta, det va nog den dyraste fikan vi ätit. Men men nu är det gjort också o det va väl kul att gå runt där o vara en i mängden.
Detta levde jag & Nettan på där nere dom är ju bara så goda när dom är varma o nybakade, Fredrik & Lova älskade dessa fast med choklad i. MUMSA!!!!!
                              
Utanför Disney store Lova jätte glad & en bild med bara High School saker.



Här är vi på fik ♥



Här Lova på restaurang♥


Håkan & Mimmi på Disney

   
Lova shoppade & tjejerna åt denna goda musse våffla!!


Hela familjen utanför Notre Dame en mäktig katedral.


Här äter vi sista kvällen på en medelhavs restaurang♥



Lite shopping blev det, jag & Lova köpte lika väskor.




Barnen fick ju köpa lite roliga saker som dom ville ha!!!!!!!!

Nu har ni sett en liten inblick i våran parisresa & vi alla är nöjda.

Barnen är vakna så det ska bli lite frukost. Ha en bra dag alla♥
Kram Aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0